Inloggen
Als je al een account hebt, meld je dan hier aan.
Registreren
Door een account aan te maken in deze winkel kun je het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.
Account aanmakenVerzenden & retourneren
Verzending
Wij verzenden onze pakketten via DHL met een next-day delivery. Voor hoogwaardige artikelen doen wij dit met een dekkende verzekering. Vanaf €25.000,- verzenden wij niet en kan je het artikel enkel afhalen in één van onze winkels.
Levertijden
Wij versturen alles wat voor 12.00 uur besteld is dezelfde dag, mits het op voorraad is. Sommige artikelen hebben wij niet altijd op voorraad maar door goede afspraken met onze leveranciers kunnen we alsnog héél snel schakelen. Mochten levertijden afwijken, dan vermelden wij dit bij het product.
Je ontvangt altijd een verzendbevestiging zodra wij jouw pakketje hebben ingepakt en aangemeld bij DHL.
Ruilen & Retourneren
Ruilen is zo omslachtig. Als jij iets wilt retourneren dan mag dat. Wil je dan graag iets anders, dan mag dat natuurlijk al helemaal. Wij zien dan graag je nieuwe bestelling tegemoet!
Indien je jouw bestelling wilt retourneren vragen wij je per mail contact op te nemen. Vermeld hierbij altijd je bestelnummer.
De retourvoorwaarden vind je hieronder. Waar het op neerkomt, is dat je rustig over je aankoop mag nadenken. Als je artikel geen goede match is, mag je het altijd naar ons terugsturen binnen de bedenktermijn.
Retourvoorwaarden
Voor al onze producten hanteren wij een retourtermijn van maximaal 30 dagen. De retourtermijn gaat in op de dag dat jij het artikel ontvangt.
Meerdere artikelen in 1 bestelling? Dan heb je geluk: het is bij wet vastgelegd dat de termijn pas ingaat als je alles hebt ontvangen.
Het artikel moet voor retournering ongedragen en onbeschadigd zijn en in de originele verpakking (voor zover mogelijk) zitten.
Hoe retourneer ik mijn artikelen?
Indien je jouw bestelling wilt retourneren vragen wij je per mail contact op te nemen. Vermeld hierbij altijd je bestelnummer.
Tip: bewaar altijd je verzendbewijs! Bij de post gaat wel eens wat mis.
Wie betaalt het retourneren?
De verzendkosten van het retourneren betaal je zelf. De verwerking hiervan doen wij gratis.
Retourneer je iets omdat de kwaliteit niet voldoende is dan betalen wij je de gemaakte retourkosten en verzendkosten terug.
Wat is het retouradres?
Ons adres staat op meerdere plekken vermeld op onze website en op nog wel een aantal plaatsen op het internet. Scroll even helemaal naar beneden, dat is het dichtste bij!
Hoe snel is een retournering verwerkt?
Meestal is dat binnen 5 werkdagen nadat jij het verstuurd hebt. We houden je op de hoogte via mail. Zodra je retour is verwerkt, gaan we je terug betalen.
Hoe lang duurt dan die terug betaling?
Wij vragen nog eens 5 werkdagen geduld voordat jij je geld weer ergens anders aan uit kan geven. Vanwege alle verschillende betalingsmogelijkheden duurt het soms wat langer.
Oke, en hoeveel krijg ik dan?
Wij storten je het complete aankoop bedrag terug, indien dat van toepassing ontvang je van ons ook de verzend- en retourkosten.